czwartek, 21 lipca 2011

serniczki błyskawiczne

Skorzystałam z pomysłu Megi,na sernik z mikrofali:
http://smakiemiwzrokiem.blogspot.com/
Z braku dostępu do mikrofali użyłam sandwicza,czyli w kształcie tostów moje serniczki wyszły .
Na dzień proto smaczna przekąska ,na pokonanie proto-głoda.... ;)
-------------------------------------------------------

Składniki:

*2 jajka (gdy ser zbyt mokry,to wystrczy jedno białko)
* serek homogenizowany 250g lub kostka twarogu chudego
*kilka kropli aromatu (wg uznania)
*kilka kropli słodziku płynnego
*dodatkowo,ale niekoniecznie:pół łyżeczki proszku do pieczenia i łyżeczka skrobi,odrobina soli.
------------------------------------


Ubijamy białko z odrobiną soli,potem miksujemy pozostałe składniki,albo ubijamy trzepaczką.
Ma być konsystencja gęstej śmietany.


---------------------------------------------------------------------------
Pieczemy w nagrzanym sandwiczu koło minutki-dwóch może....smacznego ;)
Można rozgrzany teflon,przetrzeć papierem z odrobiną oliwy.
Dobrze rozgrzany teflon to podstawa !!!.



...............a tu wersja bardziej "królewska",z gorzką czekoladą i wisienkami.... ;)
Bez owoców i czekolady serniko-tosty dozwolone na każdej fazie.
Z owockami od fazy III.
Z podanych składników 3 serniko-tosty mi wychodzą.

4 komentarze:

  1. niesamowite, że w czymś takim można zrobic serniczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i to jak szybko ;)
    Błyskawiczny sposób na pokonanie proto-głoda..he,he

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandwicz czy gofrownica nie raz ratowała mnie przed grzechem, gdy dukałam. Oj znam te kombinacje dobrze :)
    A tak w ogóle witaj Basiu. Zaglądałam do Ciebie kilkakrotnie, ale miło będzie zagościć na stałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,witam,w moim skromnym blogowym gniazdku Lyruś... ;)
    Może kiedyś wypróbujemy te przepisy błyskawiczne razem.
    Póki co ,zaglądanie do znajomych blogów,to taka mała rekompensata gościny na odległość.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...