niedziela, 24 listopada 2013

akcja szpinak....w jesiennym menu

Swojego czasu za szpinakiem nie przepadałam,nie gościł zatem i w mojej kuchni.Ale jednego razu skosztowałam go u mojej przyjaciółki,i zjadłam ze smakiem,i wtedy zrozumiałam,że całe sedno tkwi w dopracowaniu jego przyprawienia,a tu istotnym składnikiem jest czosnek.A kiedy młoda ze mną zamieszkała,to odkąd zrobiłam tartę ze szpinakiem, stał się on częstym składnikiem zamrażalnika w naszej kuchni,a oprócz czosnku polubiłam łączenie szpinaku z pleśniowym serem lazurowym.Dzisiaj małe podsumowanie tego co moja blogowa przepisownia zawiera.....czyli dania ze szpinakiem ;)



tarta ze szpinakiem
tarta szpinakowa z pieczarkami i renetą



penne ze szpinakiem


































zapiekanka z ziemniaków puree...ze szpinakiem

























sałatka w kolorze zieleni























jajka z pasta szpinakową


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...