wtorek, 13 sierpnia 2013

omlet bezglutenowy z oliwkami


Spodobała mi się "omletowa akcja" na durszlaku i na tą okoliczność przygotowałam dzisiaj na śniadanko omlecik w wersji bezglutenowej.Wyszedł spory,tak,że zaspokoił moje uczucie głodu na dłuższą chwilę.Lubię omlety w wersji na słodko i wytrawnie,zatem nie brakuje ich i u mnie w kuchni....polecam i chętnie skorzystam sama z innych pomysłów durszlakowej akcji.

omlet bezglutenowy z oliwkami

Składniki: na 1 duży omlet
  • 2 jajka średnie ekologiczne
  • szczypta soli
  • po szczypcie ziół wg uznania (u mnie czosnek niedźwiedzi,oregano)
  • twarożek (2 łyżki)
  • łyżka mąki z amarantusa
  • olej ryżowy do przetarcia patelni
dodatki:
  • 3 oliwki bez nadzienia,2 łyżki twarożku,oregano
  • sos czosnkowy (2 łyżki gęstej śmietany+odrobina majonezu+ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę+sól+pieprz)

Wykonanie:

Jajka roztrzepujemy z solą i ziołami,dodajemy twarożek i mąkę,wlewamy na rozgrzaną patelnię (przetartą odrobiną oleju ),smażymy do zarumienienia....i gotowe.

Podajemy z twarożkiem i oliwkami.oraz sosem czosnkowym,z odrobiną oregano.


1 komentarz:

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...