środa, 19 października 2011

marchewkowe ciacho

Marchewkowy szał w sieci,to skorzystałam z pomysłu Lyry,leciutko modyfikując mój przepis i kształt pychotek marchewkowych.

Składniki:


  • 1  szklanka zmiksowanej marchewki (lekko podgotowanej)-ok.150g.
  • 1 szklanka mąki pełnoziarnistej -ok.120 g.
  • 2  łyżki otrąb mieszanych (u mnie orkiszowo-otrębowe)
  • 2 jaja 
  • 5 łyżek  białego serka homogenizowanego (poznańskiego)
  • 4 łyżki oliwy kujawskiej   
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • łyżeczka przyprawy korzennej
  • 1 łyżka cukru trzcinowego
  • 2 łyżki wody (opcjonalnie)


  • Wykonanie:

    Jajka ubiłam z cukrem.
    Mąkę przesiałam,dodałam pozostałe składniki (na końcu wodę),wszystko zmiksowałam.
    Ciasto przełożyłam do silikonowej formy,wysmarowanej tłuszczem i posypanej otrębami.

    Pieczenie w temperaturze 200 stopni
    (góra-dół),pół godzinki.



    U mnie wyszło 6 sztuk:
    Na diecie-Faza III

    Gotowe ciacha polałam czekoladą:

    Polewa czekoladowa w/g Dukana  (każda Faza)

      • 25 łyżek mleka odtłuszczonego w proszku
      • 2 żółtka
      • 2 pełne łyżki kakao
      • 1 pełna łyżka słodzika
      • kilka kropli zapachu arakowego
      • kilka łyżek mleka

       

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...