środa, 26 października 2011

kluski twarogowe

Skorzystałam z przepisu,z tego bloga,z małą modyfikacją (otręby).
http://zkotemwkuchni.blogspot.com/2011/10/kluski-twarogowe-dukan.html

Składniki:

*kostka chudego twarogu (250g)
*jajko
*pełna łyżka skrobi kukurydzianej lub ziemniaczanej
*szczypta soli
*łyżka otrębów (u mnie mieszane)

Wykonanie:





Odcisnąć twaróg ,w płóciennej ściereczce kuchennej,lub worku lnianym.


Nastepnie "suchy"twaróg połączyć z jajkiem,dodać sól i skrobię.


Gotowe kluski obtoczyłam dodatkowo skrobią i otrębami,wrzuciłam na wrzątek z odrobiną oliwy i solą.
Gotowanie kilka minut,aż kluski wypłyną na wierzch.

Gotowe kluski można podać na słodko lub z sosem wg upodobania

U mnie sos jogurtowo-czekoladowy (dukanowy).
Dieta każda faza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...