sobota, 12 listopada 2011

ciastka maślane


Skorzystałam z tego przepisu.
Zamieniłam jednak cukier puder na trzcinowy,i u mnie bardziej zarumienione ciasteczka.

czas przygotowania: dobry kwadrans,drugie tyle pieczenie (ok.60 ciastek),temp.180 stopni.

Czyli tak:
  • KOSTKA MASŁA - 200 g
  • 5-6 ŁYŻEK CUKRU ( u mnie trzcinowy)
  • AROMAT SMAKOWY (śmietankowy)
  • 300 g MĄKI TORTOWEJ  (typ 450 pszenna)
Wykonanie:masło miękkie utrzeć z cukrem,dodać przesianą makę i aromat,wyrobić ciasto.
Formować ciasteczka,wg uznania,ja zrobiłam kulki i nadałam kształt widelcem.
Pieczenie kwadrans,w nagrzanym piekarniku .





Uwaga,w przypadku gdy damy mniej mąki (co miało u mnie też miejsce),może się zdarzyć,że ciasteczka się "rozpłyną".Ale,w takiej sytuacji nasze wysiłki nie muszą iść na marne,bo na przykład możemy wtedy zrobić kruszonkę,do bloku czkoladowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...