niedziela, 1 maja 2011

pasztecik Drobiowo-Wołowy

U mnie od rana mięsne pichcenie.


Moja receptura na pasztecik:
*500g wątróbek drobiowych lub wg uznania
*500 g mielonego wołowego
*3 jajka
*4-5 łyżek otrębów (ja dałam owsiano-pszenne)
*3 cebule
*1 mały por
*kilka ząbków czosnku
*zioła wg uznania (u mnie:prowansalskie, majeranek, pietruszka suszona,oregano)+sól+ odrobina vegety
------------------------------
Wątróbki najpierw podsmażyłam na gorącym teflonie z posiekaną cebulką,a potem mieliłam.
Pozostałe mięsko odwrotnie,najpierw mieliłam,a potem podsmażyłam z posiekanym czosnkiem,też tylko na gorącym teflonie.
Do podsmażonego mielonego dodałam:żółtka,otręby, przyprawy i zioła,a na końcu ubite białka.
Masę pasztecikową ,o luźnej konsystencji,włożyłam do keksówki,wyłożonej papierem do pieczenia.
Zapiekłam ok.godzinkę (temp.200 stopni,na termobiegu).
W dużej keksówce zmieści się dobry kilogram mięska .

SMACZNEGO... (P+W na diecie Dukana)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...