poniedziałek, 12 września 2011

placuszki otrębowe

Dzisiaj okupuję blog  LYRY ;) ,trafiłam  na przepis ptysiowy,tyle że u mnie bardziej placuszki wyszły .
Ale zawsze coś nowego do spróbowania,np.z powidełkami sliwkowymi,które u mnie się wysmazają od kilku dni,smakują całkiem nieźle.
Niestety na diecie z powidłami i cukrem,dopiero faza III.
http://mojenewlife.blogspot.com/2011/09/dukanowy-groszek-ala-ptysiowy.html


Składniki:
  • 3 duże łyżki drobnych otrąb (dałam owsiano-pszenne)
  • 1 kopiasta łyżka serka homo
  • 1 duże jajo
  • 1/2 łyżeczki drożdży 
  • 1-2 łyżki ciepłego mleka do rozpuszczenia drożdży
  • szczypta soli, słodzik 1/2 łyżeczki (ja dałam cukier trzcinowy)
Wykonanie:
1. Drożdże rozpuścić w mleku i zostawić na chwilkę.
2. Otręby namoczyć w jajku i rozbić dobrze trzepaczką. Dodać serek homo.
3. Do całości dodać drożdże z mlekiem.
4. Doprawić.
5.Smażenie na gorącym teflonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...