sobota, 6 kwietnia 2013

sałatka ze szpinakiem

Dania ze szpinakiem,z wiosną ,cieszą się dużym powodzeniem pod warunkiem,że się lubi szpinak oczywiście .Ja osobiście lubię łączyć szpinak z jajkiem,dlatego i do tej sałatki polecam dodać ugotowane jajko jeszcze,ale dzisiaj tego nie zrobiłam.

Składniki:
  • pół paczki makaronu -kokardki
  • puszka kukurydzy
  • słoiczek selera konserwowego (może być z ananasem)
  • pół paczki mrożonego szpinaku rozdrobnionego
  • przyprawy:sól,pieprz,carry,2-3 ząbki czosnku
  • 3 łyżki majonezu
  • łyżka masła 
  • dodatkowo:jajko ugotowane,mile widziane 
Wykonanie:

Makaron ugotować w wodzie,z łyżką carry,odcedzić,ostudzić.
Kukurydzę i selera odcedzić z wody.
Szpinak podsmażyć na maśle,do całkowitego wyparowania wody,doprawić pod koniec smażenia czosnkiem posiekanym na drobno,lub przeciśniętym przez praskę,doprawić solą i pieprzem,odstawić do przestygnięcia.
Wszystkie składniki połączyć ,wymieszać z majonezem,doprawić ewentualnie do smaku,wg upodobania.
Sałatkę przed podaniem schłodzić w lodówce.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy przepis. Jestem miłośniczką szpinaku ale sałatki robiłam dotąd wyłącznie ze świeżego. Na pewno wypróbuję:)
    pozdrawiam 6niebo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat został szpinak z obiadu,taki właśnie i postanowiłam go wykorzystać na inny sposób jeszcze....no i tak powstała ta sałatka.
      Myślę,że miłośnikom "zielska" przypadnie do gustu.Pozdrawiam ;)

      Usuń

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...