czwartek, 25 kwietnia 2013

budyń w kolorze bratków


 Dzisiaj budyń,w kolorze bratków z parapetu.Aby osiągnąć efekt fioletu wykorzystałam słoik domowych jagód,który barwi znakomicie jak i też smakuje.
Dzisiaj zatem budyń o smaku jagód ,wanilii i kokosu.....zapraszam.


Składniki(na 3 małe miseczki )

  • 2 i 1/3 szklanki mleka
  • 2 łyżki cukru waniliowego
  • 2-3 łyżki skrobi kukurydzianej lub ziemniaczanej
  • garść wiórek kokosowych
  • łyżka jagód+ sok jagodowy( 2-3łyżki)
Wykonanie: 

Mleko (2 szklanki !)wlewamy do garnka z dnem teflonowym,zagotowujemy.

Pozostałe zimne mleko  wlewamy do szklanki,dodajemy skrobię kukurydzianą i cukier, mieszamy dokładnie.Wlewamy na gotujące mleko ,zagotowujemy ciągle mieszając.


Na koniec dokładnie wszystko ubijamy trzepaczką lub mikserem,do uzyskania kremowej konsystencji.


Do części budyniu dodałam jagody i zmiksowałam.
Do drugiej części dodałam wiórki kokosowe,zmiksowałam.
Biały budyń przyozdobiłam sokiem z jagód.
Budyń podajemy na ciepło lub schłodzony,można dodatkowo po wierzchu oprószyć go cukrem pudrem lub cukrem w kryształkach.



 Inne propozycje budyniowe:)

2 komentarze:

  1. Ale wiosenny i apetyczny budyń! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na TOP BLOGI na stronie znajdzprzepisy.pl!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do dodawania własnych uwag po wypróbowaniu przepisu ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...